November 17-én a hagyományos projektdélutánra gyülekeztek a napközisek. Ezúttal az évszaknak megfelelően őszi levelekkel, gesztenyével és terményekkel, kukoricával, búzával, zabbal, lencsével, borsóval, babbal tevékenykedtek. Készült többféle falikép, madáretető, napraforgós kép, leveles mécsestartó, gesztenye baba,

" />

Budapest VI. Kerület Bajza Utcai Általános Iskola

Budapest
1062 Bajza u. 49-51

Őszi projekt

2017. november 21. 18:13

November 17-én a hagyományos projektdélutánra gyülekeztek a napközisek. Ezúttal az évszaknak megfelelően őszi levelekkel, gesztenyével és terményekkel, kukoricával, búzával, zabbal, lencsével, borsóval, babbal tevékenykedtek. Készült többféle falikép, madáretető, napraforgós kép, leveles mécsestartó, gesztenye baba,

ajtó- és asztaldísz. A szorgos munka után minden kisgyermek valamilyen kész művel térhetett vissza a saját osztályába, s ott megnézhette a többiek alkotásait. A vidám délután megvalósulását a Budapest Főváros VI. kerület Terézváros Önkormányzata támogatta.       I.M.

2017. nov. 17. pénteken, körbejártuk az alsós osztályokat. Megnéztük mivel foglalkoznak, és feltettünk a gyerekeknek  2-2 kérdést.

3.b) Madárijesztő

- Mire való a madárijesztő?

- Hogy elűzzék a madarakat a terménytől.

- Melyik madár ellen használják leginkább?

- Holló, varjú, stb...

 

1.a) Madáretető színezés

- Miért hallgattok munka közben zenét?

- Mert a tanító néni szerint segít a fantáziának.

- Szerettek színezni?

- Igeen!!!

 

2.b) Gesztenye bábu

- Mit gondolsz miért a tanár fúr lyukat a gesztenyébe?

- Mert nekünk veszélyes lenne.

- Milyen célra fogjátok használni a bábukat?

- Dísz lesz belőlük.

 

3.a) Levélkép

- Őszi leveleket használtok a képhez?

- Igen.

- Miért pont levélkép?

- Mert szeretnénk hasznosítani a lehullott leveleket!

 

1.c) Magkép

- Milyen képet csináltok?

- Napraforgót és sünit.

- Mit szeretsz a feladatban?

- Az egészet.

A gyerekek minden osztályban nagyon lelkesek voltak, és szívesen dolgoztak a rájuk osztott feladattal.  

    Riporter: ​Bányai Botond 5.a​